Apple iPhone Garanti Sorgulama

0
148
Apple iPhone

Apple tarafından satışı gerçekleştirilen tüm ürünlerde yer alan garanti süresi, müşterinin ürünü satın aldığı günden itibaren başlatılıyor. Ürünün garantisinin geçip geçmediğini öğrenmek, hasarlı veya bakım yapılması gereken cihaz için işlemlerin garanti kapsamında sayılıp sayılmayacağı hakkında bilgi edinmek mümkündür. getsupport.apple.com olarak hizmet veren resmi web sitesine giriş yaptıktan sonra, arama bölümüne direkt olarak “Garanti” yazarak aratabilirsiniz veya farklı destek talepleri oluşturabilirsiniz.

Apple iPhone Garantisi Nasıl Sorgulanır?

Resmi web sitesinden yedi gün yirmi dört saat hizmet alınabilir olması sağlanan Apple, Türkiye’de de garanti kapsamında olan cihazlar için ücretsiz onarım yapıyor. Cihazın garanti koşullarının öğrenilmesi ve hasarla karşılaşılan duruma bağlı olarak bilgi edinilebilmesi için şubelere götürülmesi de mümkündür. Şubeye gitmeye gerek kalmaksızın, online işlemler sayfasından konuşma başlatarak veya müşteri hizmetleri çağrı merkeziyle iletişime geçerek bilgi alabiliyorsunuz.

Apple Online İşlemler Garanti Sorgulama

Kurumun belirlediği garanti süresinin aşılması halinde, cihazın garanti kapsamından çıktığı belirtilecektir. Hasarlarla ve bakım gerektiren tüm durumlarla ilgili ne yapacağınızla ilgili bilgiyi de müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz. Cihazların genel olarak ortalama bakım süreleri 3 ila 5 işgünü olarak belirtilir.

İLGİLİ İÇERİK:  Ege Üniversitesi Randevu

iPhone cihaz sahiplerinin kendi cihazlarıyla ilgili yaşadıkları şarj veya bağlantı da dahil olmak üzere tüm problemler için garanti kapsamında olan ürünlere yönelik çalışmalar gerçekleştirilir. Servisle iletişime geçtiğinizde, garanti kapsamında olmayan cihazlar için de belirli koşulları yerine getirmeniz halinde hizmet alabiliyorsunuz. Şirket tarafından açılan sayfada, konu belirlenmesiyle ilgili alanda “Garanti ve destek soruları” linkine tıklanarak cihaza yönelik yardım alınabilir.

Apple Garanti Destek Hizmetleri

Apple tarafından Türkiye’de destek bölümüne ulaşılması için, mobil cihazınızla ilgili hangi problemin olduğunu sistemden işaretlemeniz isteniyor. Online işlemler sayfasında “Destek alın” butonuna tıkladıktan sonra, hangi cihaz için yardım talebinde bulunduğunuzu direkt olarak cihaz türünü seçerek belirtmeniz gerekiyor. Resmi sitede “iPhone” modelleri için destek alınması için, bu ürünün işaretlenmesinin ardından yeni bir pencereye geçiş yapılacaktır.

Şirket tarafından bu ürüne yönelik onarımlar ve fiziksel hasar, pil ve şart, abonelikler ve satın alma işlemleri, Apple kimliği ve iCloud, Uygulamalar ve özellikler, Sistem performansı, bağlantı veya güncelleme, yedekleme ve geri yükleme seçenekleri üzerinden hizmet veriliyor. Bu bilgilerden ve destek seçeneklerinden birini işaretledikten sonra, bir sonraki sayfaya yönlendirileceksiniz. Arama bölümünde “Garanti ve destek kapsamıyla ilgili sorular” bölümüne erişebilmek için “Garanti” yazmanız dahi yeterli olacaktır.

İLGİLİ İÇERİK:  İTO Randevu

Ortalama 2 dakikalık bekleyişin ardından ulaşabileceğiniz Apple destek operatörüyle konuşma başlatabilirsiniz. Bunun yanı sıra Apple destek ile ortalama 2 dakikanın ardından görüşebileceğiniz şekilde destek talebi oluşturabilirsiniz. En son yöntem olarak da web sitesinin bünyesinde onarım için en yakın şubeye cihazı getirmek için randevu oluşturabilir, onarımların en fazla 5 iş günü sürdüğü hizmetlerden yararlanabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here