Apple Randevu

0
76
Apple Randevu

Apple, müşterilerinin her zaman yanında olduklarını göstermek amacıyla özel destek birimi oluşturmuştur. Satışı yapılan ürünlerle ilgili oluşabilecek herhangi bir sorun, kullanım süreciyle ilgili merak edilen durumlar, cihazlara dair edinilmesi gereken bilgiler için bu birimle görüşülebiliyor. Apple tarafından oluşturulan randevu hattının her şehirde bulunmasının yanı sıra, online randevu alınarak belirlenen gün ve saatte destek ekibiyle görüşülebiliyor.

Sadece elektronik posta, telefonla iletişim veya web sitesindeki S.S.S. kısmında yer alan bilgilerle açıklama seçeneklerine yer verilmiyor. Aynı zamanda direkt olarak Apple yetkili servisleriyle, cihazların satışının yapıldığı en yakın satış noktasına giderek alabileceğiniz yüz yüze destek olanağı bulunuyor.

Apple Randevusu Nasıl Alınır?

Online randevunun alınması, Apple servisiyle mesai saatleri içerisinde yüz yüze görüşülebilmesi için sabit bir web sitesi kurulmuştur. Apple tarafından oluşturulan Genis Bar sistemi, tüm müşterilerin herhangi bir Apple cihazına dair detaylı bilgi edinebileceği şekilde tasarlanmıştır. Çalışanların her birinin cihazlara dair tüm kavramlara ve kullanım sürecine hakim olması, yüz yüze görüşmelerde istenen sonucu almanızı sağlayacaktır.

İLGİLİ İÇERİK:  Anadolu Sigorta Hasar Dosya Sorgulama

Online rezervasyon işlemlerinin yapılması için öncelikle “Genius Bar” sistemine Apple TR sayfasından girmeniz gerekiyor. Resmi sitede, adı geçen tanımı arattığınızda müşteri hizmetleriyle ilgili verilere ulaşabilirsiniz. Randevunun alınabilmesi için tüm müşterilere hangi lokasyonda bulunduklarına göre dil seçimi yapmaları için panel açılacaktır. Dili seçtikten sonra, hangi cihazınızla ilgili sorununuzun bulunduğunu seçmeniz istenir. Aşağıda tüm cihazlar, uygulamalar ve Apple markası tarafından üretilen ürünlerin modelleri hakkında detaylı bilgilere erişebilirsiniz.

Cihaz seçiminin yapılmasının ardından, web sitesinde “Konularda ara” bölümünde bir arama yapabilir veya direkt olarak hangi nedenle problem yaşadığınızı sitedeki seçenekler üzerinden işaretleyebilirsiniz. Sistemde örnek olarak “Pil ve Şarj” ile ilgili bir sorununuz olduğunu işaretlediğiniz taktirde, site tarafından size şu seçenekler sunulacaktır;

  • Onarım için getirin: (Genius Bar sistemine rezervasyon yaptırıldığında, servisle yüz yüze görüşülebilecek seçenektir.)
  • Sohbet: Apple Destek biriminin online görüşme hattıyla web sitesi üzerinden iletişime geçilmesini sağlar.
  • Apple Destek bölümünü daha sonra arayın
  • Arama planlayın
  • Apple destek ile şimdi konuşun: Ortalama 5 dakikanın ardından sistem çalışanları sizi arayacaktır.

Ürünlere Göre Apple Desteği Seçimi

Online randevu sayfasına girildiğinde, hangi ürüne dair sorun yaşadığınızı işaretlemeniz şarttır. Aşağıda yer alan ürünlerden birini işaretleyerek randevu talebinde bulunabilirsiniz;

  • Mac
  • iPad
  • iPhone
  • Apple Watch
  • Apple Music
  • AirPods
  • Uygulamalar ve Yazılım
  • Apple Kimliği
  • Daha fazla…
İLGİLİ İÇERİK:  Halk Sigorta Hasar Dosya Sorgulama

Apple Genius Bar Rezervasyonu

Genius Bar destek olanağından yararlanmak için ürünü seçerek, yüz yüze görüşme yardımını işaretlediğiniz taktirde sizden ürün için verilen “Apple Kimliği” istenecektir. Talep edilen ürün kimliğini girdikten sonra, en yakın satış – teknik servis mağazasında yardım almak üzere randevunuzu web sitesinde oluşturabilirsiniz.

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here