Defalarca diyet yaptığınız halde kilo veremediyseniz bir şeyleri değiştirmenin zamanı gelmiş demektir. Bilinçaltını hazırlayarak kilo verme yöntemi üzerinden çok daha basit şekilde kilo verebilirsiniz.

Bilinçaltını hazırlayarak kilo verme yönteminde öncelikli olarak duygusal çatışmaları fark etmeniz önemlidir. Kendinizi tamamen aç bıraktığınızda vücudunuz kıtlık moduna girerek yağ tutabilir. Açlık hissettiğinizde su tüketimine ağırlık verin. İstediğiniz gıdayı az miktarda yiyebilirsiniz. Ancak bilinçli tüketim yapmak son derece önemlidir. Yemek yemek bu yöntemde tıpkı bir meditasyon gibi olmalıdır.

Bilinçaltıyla Kilo Vermek İçin Tüyolar

Kahvaltıyı Atlamayın

Kahvaltıyı atlamak kilo vermenize yardımcı olmanın aksine işleri daha kötü hale getirir. Kahvaltıyı atlayarak almanız gereken besinleri kaçırabilir ve açlıktan dolayı daha fazla atıştırmaya başlayabilirsiniz. Günün en önemli öğünlerinden biri olan kahvaltıyı bu nedenle es geçmemeniz büyük önem taşır.

Düzenli Yemek Yemeye Çalışın

Gün içinde düzenli zamanlarda yemek yemeye gayret göstermek kalorileri daha kolay yakmanıza yardımcı olur. Bu durum aynı zamanda yağlı yiyeceklere olan ilgiyi de azaltacaktır.

Bol Meyve ve Sebze Tüketin

Meyve ve sebzeler lif bakımından oldukça zengindir. Başarılı bir diyet için temel bileşenleri içeriğinde bulundururlar. Öte yandan vitamin bakımından da ön plana çıkar. Bu nedenle bilinçaltıyla zayıflama yöntemini uygularken meyve tüketimine özen göstermelisiniz.

Gün İçinde Daha Aktif Olmaya Çalışın

Aktif olmak kilo vermenin anahtarıdır. Egzersiz diyetle birlikte yapıldığında daha yüksek kalori yakımına yardımcı olur. Bu nedenle diyet süresince mümkün olduğunca aktif olmaya bakmalısınız.

Bol Su İçin

İnsanlar bazen susuz kaldıklarında bunu açlıkla karıştırma eğilimi gösterir. Bu nedenle vücudu susuz bırakmamakta fayda vardır.

Yoğun Lif İçeren Yiyecekler Yiyin

Yoğun miktarda lif içermekte olan yiyecekler kendinizi daha tok hissetmeniz açısından birebirdir. Lifler özellikle baklagil çeşitlerinde yoğun miktarda bulunur.

Daha Küçük Tabak Kullanmaya Gayret Edin

Daha küçük tabaklarda yemek yemek daha küçük porsiyonlar yemenize yardımcı olur. Daha küçük tabaklarda yemek yemeye başlayarak kalori alımını sınırlandırabilirsiniz. Midenin beyne tam anlamıyla dolu olduğunu söylemesi 20 dakikayı alacaktır. Bu nedenle bu sürece dikkat ederek yemeklerinizi yavaş yemeniz tavsiye edilir.

Yiyecekleri Yasaklamayın

Diyetplanınızdan hiçbir yiyeceği, özellikle sevdiğiniz yiyecek türlerini yasaklamamaya çalışın. Yiyecekleri yasaklamak işe yaramamakla birlikte onları daha çok istemenize neden olur.Bu nedenle belirli zamanlarda az miktarda sevdiğiniz yiyeceklere yönelmede bir mahsur yoktur.

Abur Cubur Tüketmeyin

Evde çikolata, bisküvi, cips ve gazlı içecekler gibi abur cubur yiyecekleri stoklamayın. Bunun yerine sağlıklı atıştırmalık türlerinde karar kılın. Ara öğünleri de bunlarla geçiştirmeyi düşünebilirsiniz.

Alkolü Azaltmaya Bakın

Standart bir bardak şarap en az bir parça çikolata kadar risklidir ve onun kadar kalori içerebilir. Zamanla çok fazla alkol içmek kilo alımına rahatlıkla katkıda bulunabilir. Bu nedenle kolay kilo vermek için alkole bir müddet ara vermek en iyisidir.

Kilo Verme Sürecinde Dikkat Edilmesi Gerekenler

Kilo verme sürecinde öncelikli olarak bakış açınızı değiştirmeniz gerekir. Sorunu yaratan aynı bakış açısıyla yola devam etmek oldukça zordur. Eğer bedeninizi tam olarak sevmiyorsanız ve çekici bulmuyorsanız, bilinçaltı temizliği yapmadan diyete başlamak vücut bütünlüğüne bir saldırı olarak görülebilir. Bu nedenle öncelikli olarak bedeninizi kontrol altına almaya çalışmak bilinçaltını temizleyerek kilo verme yönteminde bir hayli önemlidir.

Bilinçaltı temizliği yapmadan diyete başlamak zordur. Genel olarak diyet hayal kırıklığıyla sona erebilir. Bu nedenle öncelikli olarak bilinçaltını temizleyerek diyet planlaması yapmanız büyük önem taşır.