Nvi Randevu

Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü, vatandaşlık işlemlerine ek olarak ikamet bilgilerinin güncellenmesi ve kimlik yenilenmesi için hizmet veriyor. Tüm şehirlerde yer alan müdürlüklerde özellikle yoğunluk nedeniyle işlemlerin çok uzun sürmesinin önüne geçmek amacıyla randevular online işlemler için alınabiliyor.

Nüfus müdürlüklerinde doğrudan cihazlar üzerinden sıra numaraları alınabileceği gibi, online işlemlere dair sayfada bir kayıt yapılması halinde, müdürlüğe gittiğinizde yapacağınız girişle birlikte daha öncelikli numara alabilirsiniz. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü resmi sitesi randevu.nvi.gov.tr olarak hizmet veriyor.

T.C. Kimlik Kartı Randevusu Nasıl Alınır?

Randevu butonuna tıkladıktan sonra, Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Belgesi almak için nüfus müdürlüklerinde hangi gün ve saate randevu istediğinizi işaretleyebilirsiniz. Yapacağınız işaretlemeyle birlikte, randevu alınmasını sağlayan işlemlerin bir sonraki sayfasında formu onaylamanız gerekecektir.

  • Adınız
  • Soyadınız
  • T.C. kimlik numaranız
  • Cep telefonu numaranız (başında 0 olmadan)
  • Elektronik posta adresiniz bulunuyorsa e- posta adresiniz
  • Sayfada sağ tarafta yer alan 4 haneli güvenlik kodunu alt kısma yazınız

Randevuya dair ilerleyen günlerde ekstra bilgilendirme yapılması gerekmeyeceği için, belirlediğiniz gün ve saatte şehrinizdeki Nüfus Müdürlüğü bünyesinde işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İLGİLİ İÇERİK:  TC Kimlik No ile SSK Sorgulama Şifresiz

Sürücü Belgesi Randevusu Nasıl Alınır?

Sürücü belgesi almak isteyen vatandaşlar, işlemlerden birini doğrudan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü bünyesinde özel hizmet randevusu alarak gerçekleştirebiliyor. Randevunun alınması için resmi siteye girildikten sonra, “Sürücü Belgesi” butonuna tıklayarak yapılan bilgilendirmeyi onayladıktan sonra randevuyla ilgili onay sayfasına ulaşabilirsiniz. Aşağıda, resmi sitede yer vermeniz gereken randevu bilgileri sıralanmıştır;

  • Adınız
  • Soyadınız
  • T.C. kimlik numaranız
  • Cep telefonu numaranız
  • Elektronik posta adresiniz
  • Randevu formunda sağ tarafta yer alan güncel güvenlik kodu

Sürücü belgesi randevusu için belirlenen ilk adımın ardından, hangi şehirde işlem yapmak istediğinizi seçmeniz gerekiyor. ardından Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü hizmet saatleri içerisinde, hafta içine randevu talebinde bulunabilirsiniz.

Pasaport Randevusu Nasıl Alınır?

Pasaport teminiyle ilgili randevu alınması için sadece Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü yetkilidir. Online randevu faaliyetleriyle resmi sitede öncelik elde edebileceğiniz gibi, randevu almadan gittiğinizde doğrudan cihazları kullanarak da sıraya girebilirsiniz. Umuma mahsus bordo pasaport, gri hizmet pasaportu veya yeşil hususi pasaport temin edilmesi için müdürlükten randevu talebinde bulunulabiliyor. Pasaport randevusu için aşağıdaki bilgiler istenecektir;

  • Adınız
  • Soyadınız
  • Telefon numaranız
  • T.C. kimlik numaranız
  • E- mail adresiniz
  • Güvenlik kodunuz
İLGİLİ İÇERİK:  Sürücü Belgesi Randevu

Adres Kayıt Randevusu Nasıl Alınır?

  • İsminiz
  • Soy isminiz
  • T.c. kimlik numaranız
  • Cep telefonu numaranız
  • Güvenlik kodunuz
  • E- posta adresiniz

Adres kayıt işlemleri için vatandaşlardan yukarıdaki bilgileri nvi.gov.tr adresindeki randevu sayfasında bulunan “Adres kayıt” randevu formunda vermesi gerekir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir